Lander Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Ja visste inte det kostade mycket pengar i månaden. Man kan göra massa roliga saker för 100-150 kr :) Istället för att sitta vid en dator hela dagen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 (redigerat) Yeah! har haft WoW några dagar nu har en Undead Rouge i lvl 16 och en Undead Mage i lvl 13 Jag fick då en fri månad när jag köpte det Redigerat 26 Maj 2005 av Bure^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 WoW är världens största Online RPG spel! Det e värt pengarna! kolla honom sån noob äkta Polsk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxie_91 Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 hhahha polska kan ni va nu har jag iaf wow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coco Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Cs måste väl också betala för att hålla counter-strike öppen fast dem kännar pengar när folk köper ! Samma sak med wow många folkköper dem betalar för serverna vi köper spelet så får dem pengar för att hålla servern uppe., Cs måsste inte alls betala för att hålla servrana eftersom vanligt flk gör dom men på WoW så sitter det folk som jobbar dygnet(olika pass) men dom servrana för att fixa buggar, uppdatera , nya creeps och restarta servreana och dom gör inte detta gratis! som dom som gör cs servrana gör! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 WoW är världens största Online RPG spel! Det e värt pengarna! Fy f*n vad jobbig du e! SLUTA SPAMMA INNAN JAG BLIR FÖRBANNAD! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Stämmer det att det kostar pengar per månad att spel WoW? Hade tänkt att köpa det, men om det kostar pengar att spela det så skiter jag i det... 100kr i månaden gör ju ingen skilnad .....det e typ priset för lite popcorn och en film xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 det e 7.5 miljoner players över hela världen som spelar wow jag tycker det e värt det iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 nu kan man köpa en Demoversion till WoW som bara kostar 19 eller 29kr & man får spela i 2 veckor, har gjort det men kommer nog köpa hela spelet sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 täcknar man för ett helt år (12 month) då kostar det typ 80 /månad det e värt varenda öre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 wow e mycke större en cs...cs ahr bara små servrar wows e ENORMA STÖRRE ÄN ENORMA det e 7.5 miljoner players över hela världen som spelar wow jag tycker det e värt det iaf 10 miljoner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 det e 7.5 miljoner players över hela världen som spelar wow jag tycker det e värt det iaf 10 miljoner Snälla dra inte up en så gammal tråd ;) När bloodrogue skrev var det 7,5 miljoner spelare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg