Nain Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 nej för att är mörkrädd, hahaha han skrev efter ***** hela natten igår :D Xade: 0 Capone: 100000 Guggo: 300 Alla ni andra som ser på TV: 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 hmm, nu kanske jag värkar dum men vad menas med ****** och alla siffror :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 capones senaste inlägg tyder på överdosen moped och alkohol, vad har brorsan dragit i dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 jag är bara 24/7 flummig, jag bara snackar massa goja i mina inlägg förutom det riktiga. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 och du är ****** året om... glöm det han sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Men ge dig, det var en dag då jag var total flummad :P men man måste ju få ha kul ibland ju. du skrattar ju aldirg <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 låt mej gissa.... det tycker du bara för att det kan tolkas som rasistiskt och har upprört invandrare...... Eh.... Hur kan det har påverkat invandrare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 låt mej gissa.... det tycker du bara för att det kan tolkas som rasistiskt och har upprört invandrare...... Långsökt jag vet men lakrits är svart och invadndrare är mörkhyade och ibland nästintill svarta.Jag är inte för vad Xade skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 hej,den där gubben glömde daim för om man kastar om bokstäverna så blir det maid,och maid är engelska för hembiträde vilket påmminer lite grann om slaveriet.Snälla som om man skulle göra såna här "rasistiska" namn med flit.HH är dessutom en förkortning av Helly Hanson som är en flytvästprodukt så om man ska vara så där långsökt så kan det faktist vara reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Det känns som det här ämnet är uttjatat nu. Snart kan man väl förknippa golfklubbor med koncentrationsläger eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Det känns som det här ämnet är uttjatat nu. Snart kan man väl förknippa golfklubbor med koncentrationsläger eller nått. Nu gav du mig en ide.Golf är rasism mot ljushyade människor. Eftersom man ska slå till en VIT boll, allt vad man kan (misshandel) ner i ett hål (kunde lika gärna vara en grav). Då kan man tolka att spela golf som att man ska tortera en vit person och sedan begrava honom. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 legendary_lukas har just kommit med den mest långsökta iden av alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.