Slasktratt Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 fåniga? T.T jag tyckte dom var roliga <_<, eller nja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 hmm, roliga e väll att ta i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Fånigt är det inte och inte konstigt heller för den delen. Det är idioti eftersom kärringarna faktiskt finns och att hela skiten inte är ett aprilskämt av metro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 När jag läste det första gången såg jag direkt att det inte var någonting att tjöta om, jag tror till och med att jag hört att detta skickades in av en person som ett expriment av något slag, att han mååånga gånger har skrivit en massa artiklar och skickat in insändare bara för att se folks reaktioner. och vem f*n bryr sig.. det är inte precis som hans dom kommer att gå igenom. Citerar mig själv... Och nu vet jag att det är sant, det är ett skämt/expriment Att folk tar det här så allvarligt, det är ju inte precis som om någon hade malt ner ens husdjur till köttmos.. Om det skulle ha varit någon som verkligen blev upprörd över glassen, så är det GBs fel.. när de gör reklam skall de se till att INGEN skall bli förolämpade av reklamen, det borde de klara av, men nu visar det sig att folk blev upprörda över att någon tyckte det var kul att göra såhär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 När jag läste det första gången såg jag direkt att det inte var någonting att tjöta om, jag tror till och med att jag hört att detta skickades in av en person som ett expriment av något slag, att han mååånga gånger har skrivit en massa artiklar och skickat in insändare bara för att se folks reaktioner. och vem f*n bryr sig.. det är inte precis som hans dom kommer att gå igenom.OK GB har ansvaret men jag tycker ändå att det var fult av "exprimenteraren" att över huvud tagen skriva något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Det visa ordet: Så länge glass finns kommer Svante Lidén vara i farten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Svante måste ha varit väldigt uttråkad för att använda fantasin så där. Kanske en regnig Söndagskväll? Twister - Symboliserar en renande storm som ska svepa bort alla underklasser? Skulle inte tro det :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 När jag läste det första gången såg jag direkt att det inte var någonting att tjöta om, jag tror till och med att jag hört att detta skickades in av en person som ett expriment av något slag, att han mååånga gånger har skrivit en massa artiklar och skickat in insändare bara för att se folks reaktioner. och vem f*n bryr sig.. det är inte precis som hans dom kommer att gå igenom. men spela roll om några utlänningar tar illa upp... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Det är dessa j*vla pensionärer som ser illa och tar o som i och massa skit! Förresten är nogger black god? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 nej, tycker inte jag iallafall, jag hatar lakrits Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 lakrits är äckligt ja, men namnet är coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 låt mej gissa.... det tycker du bara för att det kan tolkas som rasistiskt och har upprört invandrare...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.