Gäst ymphinorx Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 legendary_lukas har just kommit med den mest långsökta iden av alla Jag skojar bara :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Ni ser det gick ju att förknippa golf med koncentrationslägren. Lite väl uttjatat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 hur kan de förknippas? :blink: nu förtiden kan man visst förknippa allt med allt. Glassar med rasims, golf med koncentrations läger vad kommer näst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Jag kom på en ny långsökt grej. Att gå till skolan associerar till smuggling. Man börjar tidigt på morgonen då man slänger ner en massa saker ( kund lika gärna varit människor) i ett utrymme utan frisk luft och där omvärlden absolut inte kan se dem. Sedan går/åker man till ett ställe med dåliga lokaler , dåligt ljus och halvdålig mat. Där slänger man in grejerna i ett trångt utrymme(skåp) så att ingen kan se dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Jag håller med om det du skrev om skolan lukas :D. Som sagt, snart kan ju allt förknippas med nazismnen eller rasismen eller vad som helst. Försök förknippa toalettrullar med kalla kriget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 tänkte göra ett försök.... men jag skippade det, det var inte så trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Jag har inte kommit på något själv. Jag bara skrev nått. Jag ville se om ni kunde förknippa det på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 är inte det här offtopic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Det känns som det här ämnet är uttjatat nu. Snart kan man väl förknippa golfklubbor med koncentrationsläger eller nått. en klassiker från allas favorit, dassboken. Liquid Silk, egentligen inte. vi bara ironiserar skribenterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.