Gäst Skellington Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Var hittar man den oranga goblin armoren? Man behöver den till questen goblin diplomacy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 (redigerat) Man färgar en goblin mail med orange dye Redigerat 28 April 2005 av Happyhenke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Man blandar gul och röd dye sen måste man ha en blå goblin armor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Sweet, du måste inte ha en blå Goblin armor, det är bara att skaffa en vanlig Goblin armor och färga med Orange Dye (du blandar som sagt Red och Yellow Dye). För att skaffa dessa går du till en häxa i Draynor Village, ungefär mittemot banken (om jag inte misstar mig). ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Sweet, du måste inte ha en blå Goblin armor, det är bara att skaffa en vanlig Goblin armor och färga med Orange Dye (du blandar som sagt Red och Yellow Dye). För att skaffa dessa går du till en häxa i Draynor Village, ungefär mittemot banken (om jag inte misstar mig). ;) Joo man måste ha blå goblin armor :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 vart får man en blå goblin armor e det bara mörda en blå sån eller jag har bara en hög med röda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 vart får man en blå goblin armor e det bara mörda en blå sån eller jag har bara en hög med röda Färga med blå dye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Vad är dyes för nått? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 det är färg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daniel96 Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 (redigerat) japp man färgar med blå färg :medieval: Redigerat 25 September 2005 av daniel96 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dead Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 (redigerat) blå Redigerat 2 Januari 2006 av dead Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Du tar onions och ger till häxan för att få gul dye(färg) du tar redberries och ger till häxan för att få röd dye(färg) du tar wood leaves som kan köpas av trädgårdsmästaren i falador, ge dem till häxan och du får blå dye(färg) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg