steen Skrivet 28 April 2005 Rapport Skrivet 28 April 2005 endel säger att fable2 ska komma till xbox och en del inte men om fable2 ska kommer till pc så kommer det till xbox säg ett nytt spel som har kommit till pc som inte fins på xbox vad jag vet så fins det inte ett enda men jag hoppas att fable2 kommer att bli lite svårare och mycket längre för 1:an klarade man ju ut på 10 timmar med alla side q och fick barn och så + att jag vill att det ska bli ett bra RPG online
Mezox Skrivet 28 April 2005 Rapport Skrivet 28 April 2005 endel säger att fable2 ska komma till xbox och en del inte men om fable2 ska kommer till pc så kommer det till xbox säg ett nytt spel som har kommit till pc som inte fins på xbox vad jag vet så fins det inte ett enda men jag hoppas att fable2 kommer att bli lite svårare och mycket längre för 1:an klarade man ju ut på 10 timmar med alla side q och fick barn och så + att jag vill att det ska bli ett bra RPG online Hur får man barn???
Piickles Skrivet 29 April 2005 Rapport Skrivet 29 April 2005 jo.. om det kommer ett till pc så kommer det till xbox troligen.... men man vet inte... det finns ett par nya spel som kommit till pc men inte till xbox :kung:
Mezox Skrivet 30 April 2005 Rapport Skrivet 30 April 2005 Gissa :bah: Jag visste inte ens att det gick!!
Skinnpytte Skrivet 30 April 2005 Rapport Skrivet 30 April 2005 det står på staticks då står det hur många gånger man har gjort det
lövet_91 Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Skrivet 5 Maj 2005 man kan inte få barn...tro mej ja har pippat min fru 110 ggr
lövet_91 Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Skrivet 7 Maj 2005 Föressten steen..klarade du de där questen i början om snowtrolls i hook coast å dom där..
Gäst rallykorven Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Skrivet 7 Maj 2005 jag har inte fått barn men pippat min fru 20 ggr och för att klara dom första uppdragen behöver du barra renown ps andvend trofeer gggggghhhhhhhhaaaaaaaa halo 2 rules
Rekommendera inlägg