¤west¤ Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 I det uppdraget när man ska lura in två poliser i ett garage och sno deras kläder för att sedan spränge en sak inne i köpcentret...är det någon som har bratips på hur man ska fly snabbt efter det?? FBI brukar alltid komma ikapp mig när jag försöker :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Nej det är nå bara att du får köra smarta vägar för att komma undan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Du ska fort som bara den hoppa in i bilen o köra väldigt stabilt men ändå fort så kan du hålla borta från FBI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Det var ju det jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 28 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 ok, tack....finns det nått bra tips på vikken bil man ska använda..jag brukar försöka med polisbilen men det kanske finns någon bättre för det uppdraget?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Polisbilen är ju snabb och hållbar så den är ju att rekomendera. Om du åker söderut mot nattklubben kommer du nog hitta en polisstjärna. Där nånstans. Fortsätter di söderut in bland gränden finns det en till där nånstans. kanske svårt att förstå. men försök iaf komma ihåg var alla polisstjärnor finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Eller om du hittar en annan bra bil som inte är utryckningsfordon så kan du ta den till Pay & Spray. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 man kan använda pansar bil. kod panzer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duke Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Jag använde helikopter men kommer inte ihåg hur jag fick tag på den, men antagligen använde jag den när jag åkte dit.Kommer dock inte ihåg så mycket eftersom det var ca 1 år sedan jag gjorde uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Ja, man kan ta helikoptern, så står på herrgårdens tak, inte sant? Sen är det lätt att flyga tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.