fjallis_87 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Ok, hur hittar man Deepseatooth och deepseascale och hur kommer man till placet där man finner Regiice, Regirock och Registeel? Snälla behöver hjälp :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Tyvärr minns jag inte hur man fick tag i Deapseatooth och Deapsescale men jag minns hur man fångar Regice, Regirock och Registeel, Regice hittar du om du går till stranden vid Petalburg och surfar ut också åker du åt söder och sen åker lite mot vänster så kommer du hitta en gång in till en grotta och där ser du en skrift och då ska du stå där i 2 eller 5 minuter så öppnas gången och där möter du Regice! Regirock hittar du om du åker till Lavaridge och går åt häger till sandstormen, Gå ner tills du hittar en gång till en grotta och gå in där så ser du en ny skrift, Gå då 2 steg åt höger och 2 steg ner så ska du använda sterngh och då plötsligt öppnas gången och då kan du möta Regirock! Registeel hittar du om du åker till Lilicove och går åt vänster till safari zonen men gå inte in där utan fortsätt åt vänster tills du ser en liten stig upp till en kulle och fortsätt rakt upp så ser du en gång in till en grotta igen och gå in där och stå i mitten av rummet så öppnas en ny gång och där möter du Registeel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 om man ska ha deep sea tooth eller deep sea scale så ska man surfa höger om dewford town då kommer man till en båt.Nånstans i båten finns en scanner.den scannern ska man ge till en gubbe i slateport´ båtstation. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Jag säger ett tips vilken du ska ta! Mitt tips är att ta Deapseatooth för då får man häftigast pokemon när man utvecklar Clampearl för den blir Huntail och om man utvecklar den med Deapsescale så blir den bara nån annan men du kan ju kolla en pokdex så ser du hur den blir! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 om man tar deep sea scale får man gorebyss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 om man tar deep sea scale får man gorebyss Ja det är den jag menade och den är inte lika rolig som Huntail kan du väl erkänna men du bestämmer ju så jag har egntligen inget med det här och göra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 I vilken level är Registeel!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 man fångar han på level:40! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Okej sóm dom andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Jaa.Precis som dem andra regis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krillo Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Måste man göra nåt innan man kan fånga dom för gångarna är inte öppna för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg