vdsavasfvds Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Mitt är Lakrits Är galen i allt som är Lakrits Gillar salmiabalk(lösgodis)! och salmiabalk (mini) dem finns i malaco påsar och dem är extra salta MMMMmm vad är erat favorit godis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Lakris och choklad :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Röda appor och lakrits och gott och blandat fast det är med socker på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Jag gillade Sega råttor men sedan blev jag allergisk mot något jekla färgämne så då fick jag väl äta choklad... Så jag säjjer: Choklad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 (redigerat) CHOKLAD Choklad CHOKLAD CHOKLAD!!!!!! Redigerat 29 April 2005 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Jag gillar Choklad, Marabous såklart! Sen gillar jag de där bollarna, ungefär som pingisbollar, som är typ gelé... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 polly! och riesen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Choklad, riesen är jättegoa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Colaflaskor,Marabou Mjölkchoklad,Twix och Kina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sergej Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 ALLT!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Jag gillar Surt! och Choklad Mmmmm! och lakrits och och ALLT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Lakrits! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.