vdsavasfvds Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Ni jämför Counter-Strike med World of Warcraft Såg en som skrev såhär "jag tycker det är dåligt att det kostar pengar imånaden, varför kan dem inte göra som Counter-Strike Registera ett account på steam och sedan köra?" Joo VIll du verkligen ha svar på det? det är en ganska dum fråga ALLA World of Warcraft Servers är av Blizzard(företaget bakom World of Warcraft) Alltså måste Blizzard ha pengar för att kunna ha serverna uppe ALLA Counter-Strike Servers är av Spelare för spelare Valve= Skaparna bakom Counter-Strike och Half-life Dem behöver inte kast abort pengar för det är inte dem som har hand om serverrn Hoppas ni fattar varför det kostar pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Jag förstår det för det är ju anställda som håller på med WoW servrarna alltid så... fast jag vill inte ha det ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 29 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Mjoo bra att du fattar hoppas denna tråden blir klistrad eller något så slipper vi gnäll om sådant här!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Men varför kan inte Blizzard ha samma system som Cs? Den som spelar skapar en egen server, eller är det väldigt många inne på varje server så att en server man har hemma inte fungerar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Nejdå, några tusen på kvällarna sammanlagt bara =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 dom kanske inte har tillräckigt me reklam för att kunna ha det gratis dom måste ju samla ihop pengar till servrar sen har dom folk som updaterar och håller på så dom vill ha nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 (redigerat) Det där med reklam stämmer då verkligen inte, Speedez, dom har till och med reklam på biografer innan filmer börjar... Dess utom har dom ad's (reklam-banners) överallt i chatterna på alla deras andra spel (när man spelar online alltså). Redigerat 3 Maj 2005 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 3 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Sådan reklam är rätt billig nej det skulle inte vara bra om dem hade sammma system som cs då skulle många fuska osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Låt mig rätta ännu en person; Radivax. Det är redan otroligt många som hackar och fuskar (med Trainer-program bland annat). Blizzard har redan bannat flera tusen spelare som hackat/fuskat/sållt items och gold på EBay, osv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Vad är månads kostnaden i svenska kronor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Jag har hört allt från 90 till 140 kronor... Men nu ska vi inte spåra ur ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Ni jämför Counter-Strike med World of Warcraft Såg en som skrev såhär "jag tycker det är dåligt att det kostar pengar imånaden, varför kan dem inte göra som Counter-Strike Registera ett account på steam och sedan köra?" Joo VIll du verkligen ha svar på det? det är en ganska dum fråga ALLA World of Warcraft Servers är av Blizzard(företaget bakom World of Warcraft) Alltså måste Blizzard ha pengar för att kunna ha serverna uppe ALLA Counter-Strike Servers är av Spelare för spelare Valve= Skaparna bakom Counter-Strike och Half-life Dem behöver inte kast abort pengar för det är inte dem som har hand om serverrn Hoppas ni fattar varför det kostar pengar Fortfarande , Ingen gillar Besser Wissar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg