Hoppa till innehåll

Kan Man?


Shark

Rekommendera inlägg

namneffekter man kan köpa i butiken. om du har IE så kan du se att Shark exempelvis har en... även fast inte jag kan se den man jag kollade i IE förut idag.

 

och på din fråga Shark så tror jag inte det, det är nåt microsoftigt typ JS script eller vad nu microsofts Javascript-plagiat heter. har varit uppe i ngn tråd förut men såvitt jag vet så är det inget att göra något åt. det är just därför jag inte har köpt någon namneffekt för jag har Firefox, det äger ut IE.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan byta tema på Firefox oxså :D

 

Byta tema på FireFox, det får inte det att funka.

Om du inte vill ha popups på IE så ladda ner Ad-Aware på lavasoft.de.

Sedan gå till Ad-Aware Personal (finns på vänsta sidan).

Sen när du är där så på högra sidan finns det en bild där det står "Download.com Top Rated 5".

När du har tryckt där så kommer det upp en sida (download.com) då så tryck på "Download Now

Free download 2.51MB".

Nu när du har laddat ner det, installera och scanna, bör ta bort lite popups ;).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

adblock har jag! det aeger! och så har jag t.ex. ett tillägg som visar alla popupfönster (altså om man klickar ngn stans och så kommer det upp ett nytt fönster) i nya flikar. jättebra!

 

för att byta tema, bara gå in på Bokmärken > Firefox och Mozillalänkar > Teman och tillägg. lete reda på något snyggt och bara ladda ner det så får du det och kan sedan välja det i Verktyg > Teman

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

adblock har jag! det aeger! och så har jag t.ex. ett tillägg som visar alla popupfönster (altså om man klickar ngn stans och så kommer det upp ett nytt fönster) i nya taggar. jättebra!

 

för att byta tema, bara gå in på Bokmärken > Firefox och Mozillalänkar > Teman och tillägg. lete reda på något snyggt och bara ladda ner det så får du det och kan sedan välja det i Verktyg > Teman

 

Taggar används i html-kod: <html> är en tagg.

Tabbar är "flikar", de där du kan trycka på där uppe, vilket jag antar att du syftar på? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

namneffekter man kan köpa i butiken. om du har IE så kan du se att Shark exempelvis har en... även fast inte jag kan se den man jag kollade i IE förut idag.

 

och på din fråga Shark så tror jag inte det, det är nåt microsoftigt typ JS script eller vad nu microsofts Javascript-plagiat heter. har varit uppe i ngn tråd förut men såvitt jag vet så är det inget att göra något åt. det är just därför jag inte har köpt någon namneffekt för jag har Firefox, det äger ut IE.

 

Jaja, nu är det försent..

 

Tack att du var så noggran med att berätta!

Firefox är bättre än Internet Explorer men allt har ju en plus o minus sida.. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

adblock har jag! det aeger! och så har jag t.ex. ett tillägg som visar alla popupfönster (altså om man klickar ngn stans och så kommer det upp ett nytt fönster) i nya taggar. jättebra!

 

för att byta tema, bara gå in på Bokmärken > Firefox och Mozillalänkar > Teman och tillägg. lete reda på något snyggt och bara ladda ner det så får du det och kan sedan välja det i Verktyg > Teman

 

jaja.. menade flikarna men det heter tabs på engelska... och kanske tryckte på en tangent för långt upp...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...