Shark Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Kan man göra nåt i Firefox så att jag kan se glittereffekter o sådana saker med Firefox? Jag har Internet Explorer men där kommer det hela tiden upp pop-up. Som är självklart väldigt irriterande.. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Vad är det för "effekter" kan du ge mig ett exempel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 namneffekter man kan köpa i butiken. om du har IE så kan du se att Shark exempelvis har en... även fast inte jag kan se den man jag kollade i IE förut idag. och på din fråga Shark så tror jag inte det, det är nåt microsoftigt typ JS script eller vad nu microsofts Javascript-plagiat heter. har varit uppe i ngn tråd förut men såvitt jag vet så är det inget att göra något åt. det är just därför jag inte har köpt någon namneffekt för jag har Firefox, det äger ut IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 lätt, firefox är snabbare säkrare och inga himla pop-up fönster kommer heller! :gitarr: :student: :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Man kan byta tema på Firefox oxså :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Man kan byta tema på Firefox oxså :D Byta tema på FireFox, det får inte det att funka.Om du inte vill ha popups på IE så ladda ner Ad-Aware på lavasoft.de. Sedan gå till Ad-Aware Personal (finns på vänsta sidan). Sen när du är där så på högra sidan finns det en bild där det står "Download.com Top Rated 5". När du har tryckt där så kommer det upp en sida (download.com) då så tryck på "Download Now Free download 2.51MB". Nu när du har laddat ner det, installera och scanna, bör ta bort lite popups ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Dessutom finns det en massa plugin till Firefox som gör läsaren bra mycket bättre. ^_^ Adblock är att rekomendera så slipper man all reklam på sidorna. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 (redigerat) adblock har jag! det aeger! och så har jag t.ex. ett tillägg som visar alla popupfönster (altså om man klickar ngn stans och så kommer det upp ett nytt fönster) i nya flikar. jättebra! för att byta tema, bara gå in på Bokmärken > Firefox och Mozillalänkar > Teman och tillägg. lete reda på något snyggt och bara ladda ner det så får du det och kan sedan välja det i Verktyg > Teman Redigerat 1 Maj 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 adblock har jag! det aeger! och så har jag t.ex. ett tillägg som visar alla popupfönster (altså om man klickar ngn stans och så kommer det upp ett nytt fönster) i nya taggar. jättebra! för att byta tema, bara gå in på Bokmärken > Firefox och Mozillalänkar > Teman och tillägg. lete reda på något snyggt och bara ladda ner det så får du det och kan sedan välja det i Verktyg > Teman Taggar används i html-kod: <html> är en tagg.Tabbar är "flikar", de där du kan trycka på där uppe, vilket jag antar att du syftar på? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 namneffekter man kan köpa i butiken. om du har IE så kan du se att Shark exempelvis har en... även fast inte jag kan se den man jag kollade i IE förut idag. och på din fråga Shark så tror jag inte det, det är nåt microsoftigt typ JS script eller vad nu microsofts Javascript-plagiat heter. har varit uppe i ngn tråd förut men såvitt jag vet så är det inget att göra något åt. det är just därför jag inte har köpt någon namneffekt för jag har Firefox, det äger ut IE. Jaja, nu är det försent.. Tack att du var så noggran med att berätta! Firefox är bättre än Internet Explorer men allt har ju en plus o minus sida.. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 adblock har jag! det aeger! och så har jag t.ex. ett tillägg som visar alla popupfönster (altså om man klickar ngn stans och så kommer det upp ett nytt fönster) i nya taggar. jättebra! för att byta tema, bara gå in på Bokmärken > Firefox och Mozillalänkar > Teman och tillägg. lete reda på något snyggt och bara ladda ner det så får du det och kan sedan välja det i Verktyg > Teman jaja.. menade flikarna men det heter tabs på engelska... och kanske tryckte på en tangent för långt upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 kan man ha telia adsl till firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.