Aros Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 :D Finns det några andra som spelar det här gryma spelet :D.....SKRIV!!! :medieval: ni som inte har testat det än gå in på www.kalonline.com och ladda ner det helt virus fritt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 ser coolt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aros Skrivet 30 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 ser coolt ut visst gör det :D bara en sak...spelet är på 150 mb att ladda ner sedan laddar den ner en patch som tar 20 min att ladda ner suck...men sen är det bara att spela på...om du har bredband :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 JAg fattar inte hur man laddar ner det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aros Skrivet 30 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 JAg fattar inte hur man laddar ner det :P inte??? du går in på download client :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 (redigerat) ser coolt ut Jag ska prova det nu... :)Använd helst inte så många smileys, och inte så mycket BB Code som du har i din presentation. Du är ju ganska ny (8 inlägg, 6 i PC-forumet och 2 i den här tråden), men om du vill lära dig lite om hur man använder t.ex. BB Code kan du PM:a mig... ;) (PM = Privat Meddelande, du trycker på knappen http://forum.fuska.se/style_images/1/p_pm.gif under mitt inlägg till vänster bara! Knappen är under min avatar en bit [Avatar = en bild som visas till vänster om alla inlägg man skriver]) Edit: La till bilden... Redigerat 30 April 2005 av FireFly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aros Skrivet 1 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 är det någon som har laddat ner spelet än??? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aros Skrivet 1 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Jippi är bara 7 lvl kvar innan jag kommer att få Acent Animal vill ha tigern :D den är så grym är det någon som är medlem än?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aros Skrivet 1 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 kostar det? Nix helt gratis om du inte vill Köpa Extra Items som hjälper dig tex att fiska mer och sådant ingen avgift eller något bara att ladda ner och köra :D Bara så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 hmmmm...vad menas att ladda ner nvidia driver och ati driver? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aros Skrivet 2 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 hmmmm...vad menas att ladda ner nvidia driver och ati driver? :huh: Står det så??...gick du in på download och valde doenload Client?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.