loser Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 men jag försöker men jag hinner aldrig slå om jag är omringad av typ 3 spindlar! Citera
Scones Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 loser, sluta göra dubbla inlägg men iallafall finns det 3 torn. Citera
Avregistrerad Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 :D Jag behöver också hjälp till den banan..... jag hittar två torn en skjuter jag ner med katapulten som finns på tornet. sedan går jag till den sida som är närmast en trappa.(jag tror det är den som man ska ner till i slutet det står 2 gubbar där och vaktar) men vart är det 3 tornet. om det är på ändra sidan så är det omölgit (eller hur det stavas) att ta sig dit. det står så många fiender där...... tacksam för svar :D Citera
Tibia_Azzer Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 uppenbarligen eftersom du säjer att de står för många fiender där ska du döda alla så finns de väl nått bakom dom som en katapult, lr väg till katapulten, inte vet jag men Citera
loser Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 på andra mins trhis-borrgården finns det 2 tunnor i dom finns liv! någon som vet hur man klarar svarta porten? hur gör man smilies i sina inlägg? Citera
Avregistrerad Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Skrivet 10 Januari 2004 Tack!!!!!! Nu har jag klarat banan...... Men jag är på näst sista banan.... man ska döda sex stora jättar...... jag tror banan heter svarta porten!!! de när jätte svår... hur gör man????? :!: :!: :roll: Citera
Indy Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 Du om du slår med snabb atack så skydarr du ochså=) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.