kevinhö Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Jag vet inte vad jag ska göra nu när jag har klarat seriu ledaren eller vad den nu heter?Kan nån hjälpa mig? jag har letat. Vet ni vart man får blue card? för man ska väl ha blue card? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 1 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Jag har 8luy card eller vad det nu heter vad ska man använda de till? Och digimon 3 är lika som digimon 2003! Guilmon lurade mig ju så vad ska man göra? Mina digimon är renamon lv20 och alla tre utväklingarna och agumon lv12 två utväklingar monmon lv15 en utväkling! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 ska bara säga: kevinhö jätte bra val på dem tre digimon de e de bästa laget som finns du kommer klara daj perfekt me dem! guilmon finns i de lilla hotelet (Inn) forest inn tror jag de heter där kommer han ge daj de riktiga kortet! men innan du använder de så måste du träna dina digimon litte mer för du kommer möta en rätt så stark digimon på vägen till south sector! o digimon world 3 o digimon world 2003 e inte samma DW 2003 e svårare! för där måste du ha epic items för att klara spelet men inte i DW 3. Och i DW 3 går dinna digimon upp i level snabbare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 2 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Vart hittar man masken som baronmon hittade och som jag ska lämna tillbaka? Och Bulbmon är inte så jätte svår. Det som var svårt var att hitta till inn huset. Och jag möte den där port vakten före så jag fick lite problem fast jag klarade mig. Och jag har tränat mina digimon där jag är nu. Bulbmon flyde från mig kommer man möta han igen? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 ja men då kommer du va skiit stark så han e inget problem! baronmon mins inte vem de e men sepikmons mask finns i asuka city etemon har den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 2 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 vart är etemon? sorry inge mycket att skriva! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 vart är etemon? sorry inge mycket att skriva! du ska till asuka city, asuka inn, ner till källaren (har glömt va den hette), sen rakt framm så e han där. Snacka me honom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 4 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 (redigerat) ska man gör nånting före? för jag hittar han inte. Kan du för klara mer exakt. och heter källaren undergrount path? och är det asuka inn 1f? är det inte forrest inn? Redigerat 4 Maj 2005 av kevinhö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 ska man gör nånting före? för jag hittar han inte. Kan du för klara mer exakt. och heter källaren undergrount path? och är det asuka inn 1f? är det inte forrest inn? jag glömde säga du ska gå till asuka bridge när du e vid porten så ska du inte gå in utan till höger sen finns sepicmon där. snacka med honom. sen ska du till sental park o in i asuka city sen finns Etemon där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 för att få bluecard:leta och prata med alla guilmon...av en ska du få bluecard...sen går du till stationen och upptäcker att det är ett 8luecard...gå till forest inn och gå ner i källaren...där står det en guilmon...han ger dig bluecard...gå till stationen...åk...sen m möter du en digimon som heter Bulbmon...försök inte slå den...det är programmerat att den ska fly när den är svag....sen kommer du till ett träsk...se upp!!!det finns jättestarka digimon där!!! sen kommer du till en ny digimonboss om då går rätt...om det blir så som det blev för mig...så ska en av dina digimon fly när du kämpar mot den...sen när du pratar med honom så ska han säga något sånt här( på engelska) haha...dfu kommer aldrig förbi så lnge jag står kvar här...haha...sen när du går tillbaka till stationen står en av dina kompisar där....hon säger att hon såg Baronmon åka till den första sektorn...leta i protocol ruins han finns där...när du hittat honom säger han( på engelska )jag ser.jag ser in i framtiden...det är grisar överallt! sen vet jag inte hur man ska göra... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Du ska gå till Asuka bridge Och till höger. Och läs mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 vet det...har klarat den andra gymledaren och fått alla tre utvecklingar på monmon, renamon och agumon...sen har jag fått två utvecklingar till :bah: jag har utvecklat min renamon till taomon och min agumon till metalgreymon...men sen vet jag inte om monmon har en utveckling till...snälla...om någon vet om den har det skriv vilken level den utvecklas på...monmon är på 35, hookmon 36, exveemon 35 och armormon 22. de tre sista är såklart utvecklingar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg