Zaff Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Skrivet 1 Maj 2005 kan nån brätta hur man styr helikoptern på ett updrag när man ska spränga en byggnad då ska man åka med en radio styrd och jag vet inte hur man styr framåt med den eller bakåt! :( Citera
Shark Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Skrivet 1 Maj 2005 Jag har för mig att man styr helikoptrar med nummer knapparna på skrivbordet.. Var ganska längesen jag spela... Citera
Zaff Skrivet 1 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 1 Maj 2005 Jag har för mig att man styr helikoptrar med nummer knapparna på skrivbordet.. Var ganska längesen jag spela... men alltså jag kan styra uppåt med upp pilen och neråt med ner pilen men jag vet inte hur man styr framåt! Citera
¤west¤ Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Skrivet 1 Maj 2005 <{POST_SNAPBACK}> men alltså jag kan styra uppåt med upp pilen och neråt med ner pilen men jag vet inte hur man styr framåt!<{POST_SNAPBACK}> testa W...har för mig att det är den man styr framåt med...hade också riktigt svårt med styrningen till det uppdraget Citera
Zaff Skrivet 1 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 1 Maj 2005 <{POST_SNAPBACK}> men alltså jag kan styra uppåt med upp pilen och neråt med ner pilen men jag vet inte hur man styr framåt! <{POST_SNAPBACK}> testa W...har för mig att det är den man styr framåt med...hade också riktigt svårt med styrningen till det uppdraget <{POST_SNAPBACK}> MEN DET GÅR INTE HELLER JAG TROR MAN SKA STYRA SNETT FRAMÅT! :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.