Newk Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 vilket är bäst av mkdd och zelda spelen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Båda är bra men roligast är MKDD och bäst är Zelda spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Zelda spel är lätt bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Zelda spelen är mycket bättre!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Inte så mycke bättre men lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 §1.13 - Skapa inga omröstningar i form av inlägg men annars Zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Båda är bra men roligast är MKDD och bäst är Zelda spelen. Hur menar du nu? Är inte dem roligaste spelen bäst? Aja man tycker ju olika. Hur som hellst gillar jag racingspel men tycker ändå Zelda e bättre än MKDD för det går för långsamt och jag gillar inte vapen så mycket i racingspel. Annars är ju grafiken skitbra i MKDD. Varken overklig eller stel och tråkig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Båda är bra men roligast är MKDD och bäst är Zelda spelen. Vad tror du skulle va bäst Ett spel som dom är mer oseriös och drar en massa skämt (rolig) Eller Ett spel som alltid hållit kvalité och är bra på sitt sett. (Bäst) Okej nu påstår jag inte att MKDD är oseröst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jag tycker att Mario Kart Double Dash är bättre... Har ju dock inte spelat Zelda: Tww... Dino: Vad menar du med "Ett spel som dom är mer oseriös och drar en massa skämt (rolig) Eller Ett spel som alltid hållit kvalité och är bra på sitt sett. (Bäst) Okej nu påstår jag inte att MKDD är oseröst" ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Zelda serien Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 MKDD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jag tycker §1.13 är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg