Gäst Wish_Maker Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 :unsure: men lite (ja men asså nehe jag har inte fuskat!!.........eller mmmm jo kanske litttee :] vad gillar du 1. Fotboll 2. Hockey 3. InneBandy 4. Inget <--- hade 4 alternativ så att ni kan om ni inte gillar nått av det, kan säga "Inget" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 alla, spelar alla de där sporterna vad tycker du om lost på TV4 1. :lol: (Jätte bra) 2. :) (bra ser på det ibland) 3. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 (redigerat) :) Vad tycker du om Bambi på hal is? 1. ;) (den äääääger) 2. :lol: (hahahaha den är dålig) 3. <_< (jag är för stor för tv soffan) Redigerat 19 Maj 2005 av Wish_Maker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 (redigerat) :lol: vilket djur? 1. ;) hund 2. :) katt 3. :bah: inget glömde frågorna Redigerat 19 Maj 2005 av mr COOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 3. Inget. 1. LAN med kompisarna 2. Spela ensam 3. Fritidsgården Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Har aldrig varit på LAN men skulle varit roligt... Snyggast namn av just dom här 3 1.Figgz 2.Gizmo 3.Maljo OBS! Detta namn har jag bara hittat på i mitt huvud, inget namn jag har tagit nånstans ifrån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Figgz ocg Gizmo var roliga :lol: när mamma säger att du måste städa ditt rum? 1. <_< (ta dig i.....) 2. :huh: (hur mycket får jag?) 3. :) (jaa mamma!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 "Yes Sir, jag lyder order :|" borde finnas... Hur mycket får jag! :) När mamma säger att du slipper att städa ditt rum? <_< Så f*n heller :| nja....behövs nog! :) Jippie!!!!!! ^_^ Jippie!!!!!! ¤5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 ^_^ det skulle vara bra fast det behövs nog städas ändå men...(IDE!)...mamma kan ju städa rummet har du båt? 1.ja X.nej 2.kanske, vet ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 2. När du ska till stugan 1. Jippi ingen dator där eller tv eller ström man får kiss ute i 40- grader :) 2. Men åååååh jag är mitt i ett babbelmangel som kan ta dagar att avsluta det kallas "Sista Bokstaven" och jag måste vara hemma hela helgen för att svara på deras ord!! 3. :cry: weee jag kan äta upp underläppen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 (redigerat) 1.men vi har solceller så vi får lite ström iaf så vi har nog Tv, Radio mm. 1.BMW 2.AUDI 3.VW Redigerat 21 Maj 2005 av Tomi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 BMV bästa smilien 1. :angry: 2. <_< 3. :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg