shacti Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 3 1. MSN 2. AOL 3. ICQ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 MSN 1.Norrland 2.Götaland 3.Svealand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Norrland 1. Gamecube 2. Xbox 3. Playstation 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Big Boy Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 1 1.katt 2.hund 3.orm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 katt vilket av de här namnen skulle du minst vilja heta? 1.Nils-Bertil Asperin 2.Emanuel von Gaston 3.Lars Ålöv 4.Jubri Karabowskif 5.Boola Beyla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 4 :P De låter psyko Vilket av dessa utryck använder du mest ? Hej bejb ! Wtf ! Din mamma ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Big Boy Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 jag använder för det mesta din mamma vilka använder du då mest? 1.lol 2.lmao 3.rofl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Merimi Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 (redigerat) 1. Tycker du att F.E.A.R e skrämmande? 1. :D Jag skulle aldrig vara rädd för det där,är inte ens rädd för Alma och Paxton 2. :cry: Ja,jag är lite små rädd när jag spelar 3. :o Jag vågar nästan ej spela 4. Vad e F.E.A.R för nåt? F.E.A.R e ett FPS horror spel. Redigerat 27 Oktober 2005 av Merimi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 WT* är F.E.A.R för något? Vilket land gillar du bäst? 1.Norge 2.Finland 3.Danmark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Sverige vet inte bästa förkortningen???? 1.lol 2.Omg 3.Afk 4.Wtf 5.rofl 6.Annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Merimi Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 (redigerat) 1. Gillar du gamla Unreal Tournament (UT)? 1. :evil: Jag rockar fett i UT. Jag älskar det också! 2. :ph34r: Skit bra,telefraggar mycket! Kul e UT! 3. :rambo: Jag e ganska bra,tycker spelet e sådär. 4. :cool: Gillar UT,tycker det e coolt,e ganska bra! 5. Kul spel,men jag e inte bra.... 6. Jag gillar UT,men det e så j**la svårt! 7. Jag tycker UT e en dans på rosor! Det e det enklaste jag vet! Jag kan vinna i CTF enkelt över han som e 1. ,jag rent gör 20 captures på 5 minuter! 8. Jag e skit bra,har vart med i tävlingar och nästan VUNNIT! 9. :kung: The King Of UT. Jag har vunnit i tävlingar. Världs cuppar. Jag är kungen i UT. Inget kan stoppa mig. OBS! Jag varnar er,Jag e skit bra!!!!! 10. Jag vet inte vet inte vad Unreal Tournament (UT) är? Det verkar ganska kul faktiskt. Officiel sajt för spelet: http://www.unrealtournament.com Unreal Universe: http://www.unreal.com Tack för att ha svarat på denna långa,långa fråga! Redigerat 27 Oktober 2005 av Merimi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 10.Jag vet inte vet inte vad Unreal Tournament (UT) är? Det verkar ganska kul faktiskt. 1. Tibia 2. Runescape 3. Half life 2 (och alla patchar) :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg