OhNo Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Skrivet 2 Maj 2005 Hej, när jag spelar t.ex Cs1,6 då är min bild skärm i 60Hz, kan man göra så den är t.ex 85Hz som min skärmklarar, kunde göra det förrut, men kommer inte ihåg hur man gjorde, hhjälp mig :cry: Citera
rotab Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Skrivet 2 Maj 2005 Jag har en liten NVIDIA Settings nere vid klockan ifall jag högerklickar på den och väljer Screen Refresh Rate kan jag byta HZ :) Vet inte om det är samma för dig men.. Citera
nico Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Skrivet 2 Maj 2005 högerklicka på skrivbordet > egenskaper > fliken Inställningar > Avancerat > filken Bildskärm > Uppdateringsfrekvens Citera
OhNo Skrivet 3 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Maj 2005 Jag har en liten NVIDIA Settings nere vid klockan ifall jag högerklickar på den och väljer Screen Refresh Rate kan jag byta HZ :) Vet inte om det är samma för dig men.. Då ändrar jag ju Hz:en för bildskärmen, men jag vill att, asså , när jag spelar då blir skärmen på 60Hz. och jag kör på 85Hz nu :blink: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.