Zelda Fan Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Skrivet 2 Maj 2005 Hur får man tag på hett vatten eller blå eld uppe i snö området?
¤west¤ Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Skrivet 2 Maj 2005 Hur får man tag på hett vatten eller blå eld uppe i snö området? va ett tag sen jag spelade Majoras Mask men har för mig att du får hett vatten från en källa inne i en grotta på en klippavsats. När du kommit upp från snöiga vägen kommer du fram till ett hus där smeden bor, på andra sidan finns det en sjö med isblock i. Hoppa över sjön och använd Linse of Truth (stavning) för att se hur du tar dig upp. ( Har för mig att du även får Goron masken där?? :P) sen é det bara att skynd sig till platsen du ska smälta innan det kyls ner.
Zelda Fan Skrivet 3 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Maj 2005 Hur får man tag på hett vatten eller blå eld uppe i snö området? Nu är jag i grottan. Men jag ser inget vatten bara massa blå eldar i skyn som inte går att få tag på! Vart hittar man vattnet?
Zelda Fan Skrivet 6 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 6 Maj 2005 Hur får man tag på hett vatten eller blå eld uppe i snö området? Hej! Behöver litte hjälp igen. Hur förstör man alla blå sektioner? Jag lyckades bara med två genom att slå ut dem med Goron Punch men de två andra kommer jag inte åt. Och hur får jag bossnyckeln?
Zelda Fan Skrivet 8 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 8 Maj 2005 Hur får man tag på hett vatten eller blå eld uppe i snö området? Snälla hjälp!!!!
Zelda Fan Skrivet 17 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 17 Maj 2005 vart är du nån stans först och främst?? :D I Snowhead temple!
¤west¤ Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Skrivet 19 Maj 2005 ok....kan inte slottet i huvudet så det blir svårt att hjälpa dig..har du klarat det än??
Zelda Fan Skrivet 13 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 13 Juni 2005 Var i Snowhead temple Nej, jag har inte klarat det än. Jag är i mittenrummet där det är som en pelare som går upp och ner om man gör en goron stomp (eller vad den heter)på en cirkelformad sten. Litte dålig på att beskriva, ja jag vet...
xingfu150 Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Skrivet 20 Juni 2005 du vandrar på isflaken i zoras moanin och går inn i `` isstaden´´ och letar dej fram! o i mitten av tunneln flammar det upp blå eld! då tar du en flaska o ``tinar`` kungen!
Rekommendera inlägg