Rallypacker Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 ska nog skaffa en sån sida istäkket för phpbb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 men altså jag menar att knapparna är ju bilder (altså svara, nytt ämne mm). översättningen är väl bildtexten eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 men altså jag menar att knapparna är ju bilder (altså svara, nytt ämne mm). översättningen är väl bildtexten eller? gö egna knappar och sätt in dom eller hämta svenska knappar påhttp://gfx.invisionize.com/db/index.php/f/2295 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 då sätter väl jag in de sista då ............... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 (redigerat) då sätter väl jag in de sista då ............... bra för dej, för nu sätter jag upp scripten på ett fil arkiv.och raderar koden ur detta forumet. Redigerat 11 Maj 2005 av Zero_Tolerance Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 ehh.. kommer inte in på din sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 min domain namn hackar då och då, försök igen snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 men är det ok att göra som jag skrev förut, skriva namnet och länka namnet till sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 (redigerat) EDIT: Glöm det hittade det >_> sorry för bumpningen... EDIT2: AHH gjorde inte det...VAR på din hemsida finns den där översättningen? Redigerat 10 Juni 2005 av -=jedi knight=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 den finns inte där. och Zero är avstängd. kolla på invisi0nfrees egna forum. tänk annars på att det är förbjudet att översätta sitt forum, forumet kan bli borttaget utan varning då. köp annars ad remove, tar bort alla annonser, du får välja vilket språk du vill, funkar för alla till skillnad från översättningskod. kostar 5$ och räcker då för 33 333 sidvisningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.