LeWho Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Ja, det skulle bli riktigt stort, och jävligt kul. Om dom hade typ "improvat" grafiken enormt och fixat lite bättre lore än vad dom gör i WoW. :P Loren i wow är ju baserat på wc3 loren.. en del i alla fall. så hoppas på att wc4 kommer med en bra lore så wow kan fortsätta pumpa expansioner med en schyst lore Jag tror inte Blizz bryr sig så mycket om Lore något mer eftersom knappt någon bryr sig om det. :/ Blizzard ändrar ju loren hela tiden för att förverkliga deras ideér så de stämmer ihop med loren. >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minifuskaren Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 http://www.blizzard.com/diablo3/ kanske :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allla Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 jag hoppas wc 4 kommer ut snart ska lätt köpa den jag brukar altid spela som orc.vad brukar ni spela som??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 (redigerat) Ja, det skulle bli riktigt stort, och jävligt kul. Om dom hade typ "improvat" grafiken enormt och fixat lite bättre lore än vad dom gör i WoW. :P Loren i wow är ju baserat på wc3 loren.. en del i alla fall. så hoppas på att wc4 kommer med en bra lore så wow kan fortsätta pumpa expansioner med en schyst lore Jag tror inte Blizz bryr sig så mycket om Lore något mer eftersom knappt någon bryr sig om det. :/ Metzen is your man Angående det där med att väldigt många karaktärer dödats av oss spelare finns det en möjlighet att de ändrar storyn så att någon annan karaktär från storyn sägs ha dödat dem, i Illidans fall Maiev Shadowsong och Akama. Om Warcraft 4 kommer komma medans wow är igång vettefan, isf får det handla om något före wow-loren, eller en bit framför, det senare skulle nog bli jobbigt eftersom de inte vet hur många expansions de kommer göra till wow. Redigerat 17 Augusti 2008 av Symptom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Ja, det skulle bli riktigt stort, och jävligt kul. Om dom hade typ "improvat" grafiken enormt och fixat lite bättre lore än vad dom gör i WoW. :P Loren i wow är ju baserat på wc3 loren.. en del i alla fall. så hoppas på att wc4 kommer med en bra lore så wow kan fortsätta pumpa expansioner med en schyst lore Jag tror inte Blizz bryr sig så mycket om Lore något mer eftersom knappt någon bryr sig om det. :/ Metzen is your man Angående det där med att väldigt många karaktärer dödats av oss spelare finns det en möjlighet att de ändrar storyn så att någon annan karaktär från storyn sägs ha dödat dem, i Illidans fall Maiev Shadowsong och Akama. Om Warcraft 4 kommer komma medans wow är igång vettefan, isf får det handla om något före wow-loren, eller en bit framför, det senare skulle nog bli jobbigt eftersom de inte vet hur många expansions de kommer göra till wow. Maiev var ju fånge hos Illidan... -_-' Och Akama är väl 'polare' till Illidan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 ne Akama hjälper spelarna i BT, Illidan-fighten med, vet inte huruvida det är Akama som släpper lös Maiev eller inte, hon är med i fighten oxå(?). Akama mynta ju uttrycket "the betrayer will become the betrayed" så polare, nje inte riktigt ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg