Daniel larsson Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 (redigerat) Hur kommer jag in i dom två sista gymmen som är låsta :blink: Redigerat 6 Maj 2005 av Daniel larsson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Firered ser du väl <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel larsson Skrivet 6 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Hallå! jag behöver hjälp! FORT!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Ta't lugnt.Det kan ta dagar innan du får svar <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 du ska till 7 gym sen ska du gå in i det däe huset sen kommer du komma till en staty prata med den sen trycker du på yes sen öppnas dörrar sen ska du kalara det stället sen kommer det två gubbar och tar dig till one iceland sen ska du möta gubbar i three iceland sen ska du fånga hypno sen kan du komma till backa till den staden då är 8 gym öppet sen ska du möta alla i 8 gym sen ska du till etans gym sen ska du till vänster sen ska du gå in i alla portar sen ska du klara pokemonligansgrotta du ska ska putta stenarna i en liten rund ring som du ser sen kan du gå till andra ställen sen ska du klara pokemonligan om du har 60 pokemon ska du flyga till professor ock sen får du den nya pokemondexen sen om du vill möta någon igen ska du till vermilon city gå in i pokemon sentret och prata med tjejen inte den tjejen som fyller på liv brevid där sen får du en grej sen kan du möta dom som du mött sen när du har nya pokemondexen kan du inte gå in i pokemonligan LYCKA TILL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 när du har nya pokemondexen kan du inte gå in i pokemonligan Vadå kan man inte gå in i pokemonligan när man har den nya dexen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 det kan man visst det.Förresten jag kunde knappast se vad du skrev,för många stavfel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 man kan inte alls gå in i pokemonligan när man har den nya pokemondexen för det har jag för sökt men det gick inte föresten har jag klarat hela spelet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Men du kan visst gå in i pokemonligan.. och vi bryr oss inte om du har klarat hela spelat, skulle det ändra nått ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel larsson Skrivet 7 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 du ska till 7 gym sen ska du gå in i det däe huset sen kommer du komma till en staty prata med den sen trycker du på yes sen öppnas dörrar sen ska du kalara det stället sen kommer det två gubbar och tar dig till one iceland sen ska du möta gubbar i three iceland sen ska du fånga hypno sen kan du komma till backa till den staden då är 8 gym öppet sen ska du möta alla i 8 gym sen ska du till etans gym sen ska du till vänster sen ska du gå in i alla portar sen ska du klara pokemonligansgrotta du ska ska putta stenarna i en liten rund ring som du ser sen kan du gå till andra ställen sen ska du klara pokemonligan om du har 60 pokemon ska du flyga till professor ock sen får du den nya pokemondexen sen om du vill möta någon igen ska du till vermilon city gå in i pokemon sentret och prata med tjejen inte den tjejen som fyller på liv brevid där sen får du en grej sen kan du möta dom som du mött sen när du har nya pokemondexen kan du inte gå in i pokemonligan LYCKA TILL! :lol: Tack så mycket :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Jag testade gå in i Pokemon ligan och det gick! Och om det inte går för dig så har du inte klarat ut det. Klart Slut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg