Gäst 1337 Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 ¨Vad gör man med TibiaMC jag har det men vet ej hur man använder det!!!!! HHJÄLP Ere en zip fil?..och var har du laddat ner den ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias.S Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Det är en ZIP fil och jag ladda ner den på Bearshare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias.S Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Kan ngn skicka Tibia MC till mig ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias.S Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 POFF !!!!!! Skicka Tibia MC då !!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xenon Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 www.tibiafans.com Allting :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Visst, allting finns.. Men 410 keyloggers också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Sorry för MC,n kom på att jag har omformaterat datan sen dess o den är inte kvar.. Nej inte tibiafans..Att tanka där e = GE MEJ KEYLOGGERS =D O keyloggers e inget vidare det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 MC kan man nog göra från sin egen data utan nåt program. Det är går nog att loga in med två andvändare på datorn och öppna tibia i varsin sen loga in med sina olika tibia acc på varsin användare Sen är det bara att växla användare :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Nej det är när man kan ha 2 tibia fönster öppna och man kan har 2 gubbar öppna på samma account! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Säger en bara en sak TIBA FUSK ÄR VIRUS! jag testade 1 gång så hade jag virus..men fick bort det! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg