Gäst Youx Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 kan man fånga :new_snipersmilie: vulpiks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 vulpix, ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 vulpix, ja! Var gör man det i så fall! Han/Hon finns väl inte på Ruby Sapphire? I så fall, Var gör man det då? :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjallis_87 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Japp vulpix går att fånga i R/S versionerna, du kan hitta den på MT.PYRE :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Japp vulpix går att fånga i R/S versionerna, du kan hitta den på MT.PYRE :) Men jag möter bara en massa sådana där som ser ut som spöken där! Får man den eller? Möter man den vild eller vad då? Jag undrar riktigt mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 mankan möta där det inte e dimma på mt:pyre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 mankan möta där det inte e dimma på mt:pyre Så ni menar att man bara kan möta han ute i Mt:Pyre? Inte konstigt att jag aldrig möt han/hon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag fånga vulpix där nånstans!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag möte hon vid det första grässet jag såg vid mt pryt heller vad det heter. 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 kan man fånga :new_snipersmilie: vulpiks a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krillo Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 vad ska man gö efter ligan? kan man komma längre efter ligan eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 efter ligan kan du fånga utvekla pokemon.när du har alla pokemon så får man ett diplom eller medalj av en gube i fortree city. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg