Gäst Johan3043 Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Hejsan är det någon som har kört eller kör Anarchy-Online eller för dt är skita kul ett tips ladda hem det :cool: Det är skit cool grafik och man kan anvenda massa med kulsprutor och snipers och sont :D Och så kan man välja en karaktär Tillexempel om man vill vara agent eller soldier ennel enforce eller adventure ja en massa sont det är skita kul i alla fall. Men skriv om ni spelar eller vill burja spela detta spel för jag vet hus man gör B) MVH:Johan3043 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ivanof Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Vad heter sidan da?=??`?? :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 men va heter sidan då?? ja kanske sk börja spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 http://www.anarchy-online.com/free/ad_camp...s/freecampaign/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 (redigerat) Jag har gjort en acount men jag kommer inte. Det står Patch istället för login. Sen när jag patchar det så blir det ingen skillnad. Vad ska jag göra? Redigerat 10 Maj 2005 av egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Ja men man måste ladda hem patchen för att kunna köra spelet det är nya saker eller något som man moste ladda häm ok så gör det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Vad är system requirements? Hur mycket RAM?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 är det gratis o ska man ladda ner patchen innan spelet eller efter spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Liksom först laddar man häm det på den sidan som en innan sa vad den hette och sen så om det står patch då ska man trycka på den och ladda hem den sen kan man köra men det var länge sedan jag börga spela detta och den e ganska tråkigt nu :zzz: hoppas ni får i gång det :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Vad är system requirements? Hur mycket RAM?? Undrar jag också, spelet verkar systemkrävande -.- PS: hatar lagget på MMORPGS när man har för lite RAM :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.