Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 När jag tittade på south park idag, så såg jag timmy. Men är det inte lite taskigt mot dom som är handikappade? Jag menar det är ju lite roligt men... Det är ju taskigt liksom... Vad tycker ni? http://www.emerchandise.com/images/p/SOP/pdPOSOP0004.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 nja det tror jag inte.beror hur dom handikappade ser på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 (redigerat) jag tror dom som är riktigt handikappade som timmy framställs inte ser på de alls.. Redigerat 4 Maj 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Jag tror det inte gör någon jättestor skada,jag menar,det är ju inte dom själva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Nej men jag menar om några föräldrer tittar på det. Och dom har ett handikappat barn. det är ju liksom taskigt. eller kränkande rättare sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 (redigerat) Nej men jag menar om några föräldrer tittar på det. Och dom har ett handikappat barn. det är ju liksom taskigt. eller kränkande rättare sagt. south park är ingen seriös serie och inehåller så mycket mer än kränkningar mot handikappade barn (t.ex. svordommar och krig) så man ska inte bara hänga upp sig på vissa av de dåliga sakerna utan t.ex. göra som jag:LÅT BLI ATT SE PÅ SKITEN, så kanske TV-bolagen som sänder smörjan inte visar den och då slipper vi de här kränkningarna!! Redigerat 5 Maj 2005 av legendary_lukas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 hmmm, jo, southpark är ju ingen höjdare.... tacka vet jag simpsons :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Beavis & Butthead e till o med roligare än South Park(och jag gillar Beavis & Butthead :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Nej men jag menar om några föräldrer tittar på det. Och dom har ett handikappat barn. det är ju liksom taskigt. eller kränkande rättare sagt. South Park är bra, smart och roligt. Ofta ser man politiska program som är härligt Anti-USA. Bla. långfilmen. Trey Parker och Matt Stone regerar, se även deras senaste film "Team America." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 soutpark är dåligt, korkat och tråkigt...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 f*n timmy e ju astråkig...CartMan rules! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Håller fullständigt med jellyfish här, South Park är riktigt bra. Team America e klockren även den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.