putte-93 Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Vilket är de bästa Counterstrike???? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 jag har inga men "condition zero" är nog inte bra för där kör man inte multi player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sergej Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Jag tycker source e bäst för det e bäst grafik på nästan allt!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 1.6 är väl ganska bra, enligt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Vilket är de bästa Counterstrike???? <_< Ja, Jag tycker nog det är Condition Zero & Source1.6 : Kul, men dålig grafik, men går att spela Cz : Väldigt kul, och bra musik Source : Mycket Kul, Bäst grafik, nog det roligaste av dem 3 :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Tycker att Source är lite överdrivet med grafiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magma Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 jag tycker cs source är bäst fast jag spelade det hos min kompis. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rallykorven Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 den som tycker source e bra e helt borta de har ingen feeling man kan sikta 7 mil från huvet me colt och få head shot ggggggggghhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaa ssssssssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuggggggggggggggggggg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rallykorven Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 den som tycker source e bra e helt borta de har ingen feeling man kan sikta 7 mil från huvet me colt och få head shot ggggggggghhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaa ssssssssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuggggggggggggggggggg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.