putte-93 Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Skrivet 4 Maj 2005 Vilket är de bästa Counterstrike???? <_< Citera
WASD Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Skrivet 4 Maj 2005 jag har inga men "condition zero" är nog inte bra för där kör man inte multi player Citera
sergej Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Skrivet 4 Maj 2005 Jag tycker source e bäst för det e bäst grafik på nästan allt!! :) Citera
OhNo Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Skrivet 6 Maj 2005 Vilket är de bästa Counterstrike???? <_< Ja, Jag tycker nog det är Condition Zero & Source1.6 : Kul, men dålig grafik, men går att spela Cz : Väldigt kul, och bra musik Source : Mycket Kul, Bäst grafik, nog det roligaste av dem 3 :lol: Citera
Salzalada Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Skrivet 6 Maj 2005 Tycker att Source är lite överdrivet med grafiken... Citera
Magma Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Skrivet 6 Maj 2005 jag tycker cs source är bäst fast jag spelade det hos min kompis. :gitarr: Citera
Gäst rallykorven Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Skrivet 7 Maj 2005 den som tycker source e bra e helt borta de har ingen feeling man kan sikta 7 mil från huvet me colt och få head shot ggggggggghhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaa ssssssssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuggggggggggggggggggg Citera
Gäst rallykorven Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Skrivet 7 Maj 2005 den som tycker source e bra e helt borta de har ingen feeling man kan sikta 7 mil från huvet me colt och få head shot ggggggggghhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaa ssssssssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuggggggggggggggggggg Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.