Putside Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Har funderat på att köpa FarCry och jag undrar om det är bra att ha ?. Man har ju sett i tidningar hur bra det ser ut men själva spelen brukar ju alldrig se ut som de gör på reklam m.m. ( Grafiken asså ). Och dyrt som attan är det också. Är spelet svårt , lång livstid ? Och det konstiga är att jag inte hittar det i några affärer inte ens dataspelsaffärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Det är inte värt pengarna. Det går fort att klara ut. Och det är lite läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helmeppo Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Det är inte värt pengarna. Det går fort att klara ut. Och det är lite läskigt. Va säger du?! Där har du fel på allt! Spelet är ovanligt långt, och du, lycka till att klara det på "Realistic"! Far Cry är värt pengarna, kosta vad det kosta vill. Efter HL2 är det det bästa FPS-spelet jag kört! Plus att Far Cry går att köra över internet! (skoj som attan!) Men jaja, LITE läskiga är dessa förbenade Tritons... Sk du köpa ett FPS-Spel i år, så lova att det blir FAR CRY!!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Alla säger att "Farcry" har bra grafik osv.. Men det var nån preview på spelet, få fick det 2 / 5, Så, Gillar du action kan du ju köpa det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helmeppo Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Alla säger att "Farcry" har bra grafik osv.. Men det var nån preview på spelet, få fick det 2 / 5, Så, Gillar du action kan du ju köpa det :) 2/5 ?! Far Cry förtjänar MINST 4,5/5! Jag glömde nämna att Far Cry har den bästa AI:n någonsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Grafiken i FarCry slår Half-Life 2 grafikmotor 4599 gånger om. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 grafiken är ju bra, men annars är spelet inte mkt att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acrius Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Hyfsat bra spel fick det när jag fyllde år förra året 2004 och jaa jag tkr det är roligt ! men just nu har jag skaffat wow och kommer förmodligen fortsätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.