Mattias.S Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Skrivet 5 Maj 2005 Vart kan jag göra en gratis hemsida som jag gör vad jag vill med ?? och hur gör jag då ?? :blink: Tänkte ha WoW f*n sida Citera
lidmer Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Skrivet 5 Maj 2005 Vart kan jag göra en gratis hemsida som jag gör vad jag vill med ?? och hur gör jag då ?? :blink: Tänkte ha WoW f*n sida www.freewebs.com Citera
Mattias.S Skrivet 5 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 5 Maj 2005 Ok, har en egen nu! www.freewebs.com/Sundolang Citera
Gäst Muuu Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Skrivet 6 Maj 2005 du kan också göra på bravenet om du vill Citera
epaaj Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Skrivet 6 Maj 2005 På freewebs kan man inte göra vad man vill. Det finns vissa saker som är blockat där. Däremot kan man det på http://cqr.nu Men för att få behålla din användare där måste du lära dig att använda IRC om du inte redan kan det. Citera
Mr.Dumbom Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Skrivet 6 Maj 2005 Spring ner till biblioteket och låna böcker om Xhtml så ska du se att du kan göra riktiga hemsidor. :) Citera
OhNo Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Skrivet 7 Maj 2005 Ist för Freewebs , du kanske har typ Telia eller något sånt, då har man ju en hemsida från början, t.ex jag, KBAB/KKT, Då har jag en hemsida, men man måste ringa o aktivera den, så du borde nog ha ngt på ditt abonemang ;P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.