Salzalada Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Vet någon om det finns en patch till MSN 7.0 som gör att man kan använda sin webcam? Mitt msn skickar upp en ruta när jag skickar en inbjudan att starta min webcam där det står att MSN har stött på ett fel och måste avslutas. Jag kan välja att skicka felrapport eller att bara stänga ner rutan. Någon annan som har samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Jag har alltid haft samma problem, har dock inte webcamen installerad längre, men jag reinstallade bara msn dom gångerna så gick det ett tag iallafall... kanske inte funkar alls för dig, värt ett försök? ;) annars kan du ju söka patchar på mess.be, dom är msnnördar No. 1. Annars vet jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Testa och Installera om Msn + Din webkamera, sen borde det funka. Funkade iallfall för mig <_< Och det där "Fel rapport" kommer för mig ixå när man stänger det, Får ni upp det så är det en bugg i msn 7.0 " I Think " :blink: ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.