stewie Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 (redigerat) jag bara ÄLSKAR yo-gi-oh!-tcg. men jag har lite problem med att läsa reglerna... finns det non som vet var man kan köpa en svensk regelbok? eller non sida där reglerna står på svenska?! :blink: :unsure: :student: Redigerat 6 Maj 2005 av amy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 kålla på TV tv 400: mon- tors 18.00 tv 4: sön 9.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 6 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 (redigerat) men vad tror du jag har gjort i typ 6 månader (om inte mer) men jag fattar inte! ibland lägger dom 2 kort per "runda" och ibland lägger dom typ 4-5 kort! :wacko: Redigerat 6 Maj 2005 av amy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Klicka här... är inte säker på om det är bra regler orkade inte läsa Du kan kolla här oxo Och här är en till det var 3 länkar samma sida men olika ställen.. du kan klicka dig vidare orkar inte leta själv är inte intresserad, men det var lätt att hitta sidorna.. googla bara lite försök själv om du inte hittar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 7 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 god bless you! :cool: :wub: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Gillar bara att hjälpa till, men ett tips: gö inte 2 eller fler smiles efter varann... högst 1 utan nån mening.. annars anklagar alla dig för spamm och du blir utstöt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 7 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 spamm? utstött? ääh oookej. en smylies per "svar" alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 (redigerat) nemen jag skojja lite med utstöt.. men asså du ska inte använda mer än 1 smiley per fråga/svar om det är typ "jag spelar gitarr på fritiden :gitarr: " eller "jag köpte rustningen Link har i går ska ha den på halloween :medieval: " man ska inte ha "Hej jag mår bra :lol: :kung: " för så blir det spam. Så det jag menar är Du skall ikke sätta 1 smiley om det ikke har med meningen att göra typ.. ja ungefär så här: Man Skall Sätta Smiley Som Man Känner Sig Eller Om Man Tycker Nått Är Roligt. Edit, aight?: du ser var det är big text Redigerat 7 Maj 2005 av Wish_Maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Inte jag häller <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Inte jag häller <_< Inte du heller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.