Shark Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jaja..ok My mistake. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Doh!! :blink: <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Hur ser vibratorn ut då? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Hur ser vibratorn ut då? <_< är det inte den som finns i den staden där båtskolan finns.......den e backom en kontainer :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Hur ser vibratorn ut då? <_< Nej, det är en Dildo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Men va gulligt att det hemliga vapnet e en vibrator eller dildo :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Ja, lite konstigt oxå. ;) De visar inte Hydran heller, i min guide.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 jag trodde att det va nån cool minigun som va gött sikte på så man kan bestema vilken gubbe man skulle döda ......men det vissade sig att det va nån j*vla vibrator!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Ja, lite konstigt oxå. ;) De visar inte Hydran heller, i min guide.. <_< Dem visar inte Hydran och Jet Packen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Trevligt Det hemliga vapnet varkar vara rätt så mysigt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Ja, lite konstigt oxå. ;) De visar inte Hydran heller, i min guide.. <_< Fattar inte varför.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Dildon kan man väl finna i duchen på dem flesta polis stationerna och den är väl lila Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg