Guggo Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 varför, de får väl äta hur mycket de vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrymSy Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Man får äta hur mycket man vill alla får göra det fast det är ens egen vilja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 socker är spännande, vitt och sött, kan man bli nedrigare än Capone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Det gör inget om man äter mkt socker om man tar hand om sig själv med att träna, och andra liknade saker att det ska bli nåt positivt med vad vi äter, men om man äter bara söt saker hela tiden, tränar nästan aldrig osv. så är det absolute inte bra med att äta socker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 vi kanske äter för mycket. inte jag iallafall, de berors ju på vart medlet ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 socker är livs nödvöndigt utan socker dör vi..... men äter man för mycket så blir man tjock. MEN socker+ närings riktigmat+ träning= ofarligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 jaha , lilla gubben kan du bevisa det? ne, trodde väl det jag hade sett upp med överdosen av sugar alltså. men varför inte prova bananfett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Ja, den där frågan om socker är nog lite lättare att fråga sig själv...Vet dock inte vad ni smäller i er...Gör i stort sätt slut varje veckopeng på samma strunt.... Bara ibland..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jag äter för mycket socker :( måste sluta med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 socker är livs nödvöndigt utan socker dör vi..... men äter man för mycket så blir man tjock. MEN socker+ närings riktigmat+ träning= ofarligt Ja, jag säger ju det!! <_< :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Ja, den där frågan om socker är nog lite lättare att fråga sig själv...Vet dock inte vad ni smäller i er...Gör i stort sätt slut varje veckopeng på samma strunt.... Bara ibland..... Ja, jag med. På tok för mycket socker.... hehe.. fast när jag ska köpa ett nytt tv-spel så sparar jag pengarna, och köper på så vis inget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.