pspmoon Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Skrivet 7 Maj 2005 Jag undrar om spelen till Nintendo ds är regionsfria eller om EUspela bara går att spela på EU enheter? Någon som har koll på det?
LuddE Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Skrivet 7 Maj 2005 Ja den är regionsfri! (Om jag inte hört helt fel)
FireFly Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Skrivet 7 Maj 2005 Jepp, det stämmer att den är regionsfri, det var en av de första sakerna jag fick reda på om DS.. :) Så fritt ram att importera spel! ;)
pspmoon Skrivet 7 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Maj 2005 hmm importera psp spel menar du? ;) tänkte att det kan vara bra att veta lite mer om DS eftersom det är så mkt snack om vilket som är bäst och hurvida NDS eller PSP suger.. imo verkar båda bra alternativ med lite olika målgrupper. själv har jag bestämt mig för att psp är bäst för att jag redan har köpt det och hellre köper fler spel än fler enheter :)
Zeem Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Skrivet 7 Maj 2005 Om man köper nds(enheten) i sverige o mario64 ds(spelet) i USA Så går det att starta men man kan inte köra trådlöst multiplayer.
vdsavasfvds Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Skrivet 8 Maj 2005 Om man köper nds(enheten) i sverige o mario64 ds(spelet) i USA Så går det att starta men man kan inte köra trådlöst multiplayer. faktist så gör det det
Rekommendera inlägg