Gäst willeo Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 jag fattar inte hu jag kommer igång med Condition Zero online kan någon hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Du får med en grej som heter steaminsall.exe Installera det och sedan kan du spela online med steam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 de har jag jort men de funkar inte att spela :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johan_10 Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 inte för mig heller jag blir.........om jag inte får igång det!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Om ni inte får igång det i början kanske detta kan hjälpa: Om ni altså har Ati kort, och huvudmenyn inte kommer fram i början, utan bara bilden i bakgrunden, prova trycka på windows knappen, eller alt + tab, så ni kommer ut i windows, ta sedan upp spelet igen från aktivitets fältet. Nu borde du ha huvudmenyn i sin helhet. Om detta var ditt problem, kan du lösa det genom att gå till www.ati.com och hämta hem dom senaste drivrutinerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 (redigerat) jag har kunnat spela i 4veckor Redigerat 5 Juni 2005 av willeo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg