Cocu Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Skrivet 7 Maj 2005 vet ni något superkul retro spel som man kan spela på GBA? :cool:
frezy_man Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Skrivet 8 Maj 2005 Alltså mario 1,2,3, world och Yoshis island är kul...Men jag gillar inte dessa över huvud taget på GBA faktiskt. Antar att det är för att jag spelat spelen så mycket och ser skillnaderna från orginalet, även kameran skiljer. Men dessa borde du spela om du inte spelat orginalen alltför mycket. Donkey kong country 1 och 2 är jävligt schyssta också. En stor rekomendation. Ett tips är Faktiskt Metroid zero mission. Det är inget retro spel men tänk på att när du klarat detta så Får du orginalet på köpet...Även om orginalet inte är så jätte bra enligt mig ;)... Däremot tycker jag personligen att Metroid Zero mission är det bästa Metroid spelet som gjorts. Gillar du Zelda spelen så är ju zelda 1-3 ett måste ;)
Cocu Skrivet 9 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 9 Maj 2005 Ja men en annan sak. Spelet måste ha bra grafik.
frezy_man Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Skrivet 21 Maj 2005 Då rekomderar jag nog DKC 1-2 ( Donkey kong country )
Lander Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Skrivet 21 Maj 2005 Något Mario spel skulle inte vara så illa ;) Och det där Donkey kong spelet som Frezy_man skrev.
KazeN Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Skrivet 23 Maj 2005 Donkey Kong country är ett klockrent plattforms-spel. Aah, gamla minnen. Har du inte lirat det så köp det snarast.
Nain Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Skrivet 1 Juni 2005 Jag skulle välja mario spelen som kom till SNES/NES de är mycket bra
Rekommendera inlägg