Cocu Skrivet 10 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 gamecube är nog det konstigaste konsolnamn jag nånsin hört Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 gamecube är nog det konstigaste konsolnamn jag nånsin hört Ofta gamecube är konstigt namn:huh: Men Virtulboy är konstigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 (redigerat) Virtual Boy är det collaste och mest ägande namnet som finns...nästan, nån kanske kommer på ett bättre. Gamecube två existerar inte och kommer inte existera heller. Nintendo håller på att utveckla en ny konsol som fått kodnamnet/utvecklingnamnet Revolution. Den kommer förmodligen inte heta så när den kommer ut. Detta är vad jag vet om revolution, det mesta är från sidan gamespot.com så alla vet. * Revolution kommer att vara bakåtkompatibel med gamecubespel, så på så sätt skulle man kunne kalla den gamecube2. * Den kommer ha nån typ av wi-fi anslutning. * Konsolen kommer innehålla ett grafikchip från ATI och de andra kretsarna kommer vara tillverkade av IBM. Redigerat 13 Maj 2005 av shacti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Gamecube 2 :huh:. Revulotion är väl de man ska tro på? E3-mässa var de ja ;) För ett år sen pratades de väl om Nintendo Nexus, bara nåt som försvann? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Det var ett fakerykte som någon hade hittat på. Anledning till att det försvann var att det blev så stenhårt motarbetat av Nintendos pokerfejs taktik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Nexus är en fake men den är rätt snygg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Nexus är en fake men den är rätt snygg Hur ser den ut?Kan du visa en bild? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Tja.... Nintendo Mexus har jag aldrig hört talats om... Men jag har hört om en massa annat som aldrig har kommit till....Iallafall det där mellan Nintendo å Microsoft... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg