Goron_ Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Ska någon köpa SSX spelet som kommer i november?? Än så länge heter det bara SSX on tour. Här är en länk till spelet: http://www.gamespot.com/gamecube/sports/ssx4/index.html Jag ska lätt köpa det! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Är det sånt där Snowboarding spel?? Då ska Jag nog inte köpa det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Nepp ska inte köpa det (för jag har ju bara ps2 :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Jag ska inte köpa det :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrlandsgold Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 jag kommer köpa det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Jag köper det ike Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Jag ska inte köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 10 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Jag trodde jättemång skulle köpa det! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Inte ja heller, gillar inte sport spel så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Nej, precis... Jag är inte heller nåt stort f*n för sånt där...Gillar mer äventyr å action.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Jag har redan ssx on tour och det äger :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Nepp ska inte köpa det (för jag har ju bara ps2 :P ) Det har ju kommit till PS2... Tror jag. Och tjena ****xx, aldrig sett ett inlägg av dig. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg