Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Man var inte lika smart på datorer då,eller så var dom för lata,fast det kan man knappast säga för de gjorde typ 6 konsoller på 80-90 talet.Och tänk,på bara 5 år så har de gjort PS 2,Xbox,NDS,Gamecube,GBA,GBA SP,och några fler kommer snart också som Game Boy Micro & XBOX 2.Harv jag missat några fler? Aja till ämnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Som sagt det beror på vilket spel man spelar,"Super Mario Kart" tycker jag har väldigt bra grafik tillexempel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyabi Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Det är egentligen dumt att jämföra DS och GBA. Tänk på att GBA är ganska "gammalt" nu, och DS har precis kommit. GBA har bra grafik för att vara en flera år gammal bärbar konsoll tycker jag. (kommer inte ens ihåg när den kom :huh: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Te x så testade de en Demo av Yoshi's Story till GBA den klarade det nästan lika bra som ett DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander123 Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 va f*n pratar ni om aså ds och gba är två olika konsoler såå dAAA :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_King Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Det beror på vilka spel man spelar. Golden Sun: TLA har inte så värst bra grafik, medan Pokémon FR har mycket bättre grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Jag tycker inte PKMN har så bra grafik, Men FF 1 & 2 DOS har bättre när detgäller fighter m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg