Cocu Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Tycker ni det är dåligt att dem på the Sims inte talar Engelska utan något konstigt bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eovyn Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 ja tycker det låter rättså bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepsinisse Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Klart att simmarna ska tala simlish! Det är en del av charmen med spelet! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 jupp, deras språk är en blandning av engelska, tyska, spanska och rent nonsens..... kan då stolt säga att jag kan prata sim språk..... jag o min kompis har gjort en liten sim ordlista Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Guggo, kan du inte skriva upp den ordlistan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Jag tycker att dom vore prata Engelska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Nej det är ju lite roligt att dom pratar simlisha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Ja det är det, men man kan väll inte lära sig det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockin' Puppy Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Tycker att det är roligt när de pratar Simlish :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Ja, det låter ju lite konstigt... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Guggo, kan du inte skriva upp den ordlistan? kan skriva en del... mokie hokie= okej this graw is frenchy! = gott käk det här. sul sul= hejdå, nu åker jag till jobbet fue fue´= lyssna här skall du få höra dägg dägg = god natt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Jag tycker det är kul med deras kostiga språk. Ibland så skrattar jag i flera minuter för att någon sim har sagt något roligt. :lol: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg