Cocu Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Där uppe där det står grupper, galleri, affär mm både det finnas en sak där det står alla vip medlemmar som stöder fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Jaså,varför?Inte så lönt när man kan söka alla vip medelmmar på "Medlemmar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Jag håller faktiskt med Cocu, det borde finnas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Men varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Men varför? För att fler ska skaffa sig VIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 9 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Jag har 2 anledningar. 1. Fler skaffar VIP 2. Man betalar för VIP och då kanske det borde visas att man har VIP mycket mer än att man bara ser det i forumet under änns namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Där uppe där det står grupper, galleri, affär mm både det finnas en sak där det står alla vip medlemmar som stöder fuska.se Håller med dig Cocu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 2. Man betalar för VIP och då kanske det borde visas att man har VIP mycket mer än att man bara ser det i forumet under änns namn.Ja, man får en annan färg på namnet i listan över de som är online, vilka som läser ämnet, och på andra ställen där man ser namnet förutom vid meddelanden och i profilen (då är det en sån där bild istället).Och tänk efter, hur många klickar på listan över "VIP-medlemmar" bara för att se vilka som har VIP, inte många... ;) Slutsats: Enligt mig är det onödigt... -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Äntligen nån som håller med mej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 (FireFly @ 11/05-2005 17:02:43) 2. Man betalar för VIP och då kanske det borde visas att man har VIP mycket mer än att man bara ser det i forumet under änns namn. Ja, man får en annan färg på namnet i listan över de som är online, vilka som läser ämnet, och på andra ställen där man ser namnet förutom vid meddelanden och i profilen (då är det en sån där bild istället). Och tänk efter, hur många klickar på listan över "VIP-medlemmar" bara för att se vilka som har VIP, inte många... ;) Slutsats: Enligt mig är det onödigt... -_- <{POST_SNAPBACK}> Oj jag glömde bort att men har grön text på sit namn :visslar: , Om man säger så är det lju onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 (FireFly @ 11/05-2005 17:02:43) 2. Man betalar för VIP och då kanske det borde visas att man har VIP mycket mer än att man bara ser det i forumet under änns namn. Ja, man får en annan färg på namnet i listan över de som är online, vilka som läser ämnet, och på andra ställen där man ser namnet förutom vid meddelanden och i profilen (då är det en sån där bild istället). Och tänk efter, hur många klickar på listan över "VIP-medlemmar" bara för att se vilka som har VIP, inte många... ;) Slutsats: Enligt mig är det onödigt... -_- <{POST_SNAPBACK}> OK?, jag tycker ändå det borde visas att man har VIP mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 OK?, jag tycker ändå det borde visas att man har VIP mer. Ja, men inte med en onödig lista som ingen kommer att klicka på men tar upp onödig plats och slöar ner sidan (mycket, mycket lite, men ändå onödigt). Iaf enligt mig! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.