Hoppa till innehåll

Vip Medlemmar

Cocu

Rekommendera inlägg

2. Man betalar för VIP och då kanske det borde visas att man har VIP mycket mer än att man bara ser det i forumet under änns namn.

Ja, man får en annan färg på namnet i listan över de som är online, vilka som läser ämnet, och på andra ställen där man ser namnet förutom vid meddelanden och i profilen (då är det en sån där bild istället).

Och tänk efter, hur många klickar på listan över "VIP-medlemmar" bara för att se vilka som har VIP, inte många... ;)

Slutsats: Enligt mig är det onödigt... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(FireFly @ 11/05-2005 17:02:43)

2. Man betalar för VIP och då kanske det borde visas att man har VIP mycket mer än att man bara ser det i forumet under änns namn.

Ja, man får en annan färg på namnet i listan över de som är online, vilka som läser ämnet, och på andra ställen där man ser namnet förutom vid meddelanden och i profilen (då är det en sån där bild istället).

Och tänk efter, hur många klickar på listan över "VIP-medlemmar" bara för att se vilka som har VIP, inte många... ;)

Oj jag glömde bort att men har grön text på sit namn :visslar: , Om man säger så är det lju onödigt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(FireFly @ 11/05-2005 17:02:43)

OK?, jag tycker ändå det borde visas att man har VIP mer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OK?, jag tycker ändå det borde visas att man har VIP mer.

Ja, men inte med en onödig lista som ingen kommer att klicka på men tar upp onödig plats och slöar ner sidan (mycket, mycket lite, men ändå onödigt). Iaf enligt mig! ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...