Farenhait Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Brukar du köpa Begagnade spel själv har jag gjort det en gpng och den funka men jag hade en kompis som köpte ett baegagnat spel som inte funka har dte hänt er nån gång??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 nej, när jag har köpt begangnade spel har dom funkat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Alla begagnade jag har köpt har funkat. Alla utom ett men det var smuts på skivan och jag tog bort det och den vart bättre då :D Ps.Det spelet var till gc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 köper man från en affär så kan man ju byta om det inte funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Köper typ alltid begangande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 nej alla begagnade spel jag köpt funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 alla spel jag köpt på tradera har funkat, och även dom på game Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 jag tror inte det, men när man ser förpackningarna i spelaffärer ser de ut att vara i bra kvalitet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 om man säljer ett spel brukar man kolla att det funkar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg