eovyn Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 hur kommer man in dit?? snälla hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 hur kommer man in dit?? snälla hjälp om det é Ocarina of time så tror jag du ska spela song of storms för gubben inne i kvarnen..kvarnen kommer gå snabbare och brunne töms på vatten så du kan komma ner :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eovyn Skrivet 8 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 den är tom men jag kommer inte in där det är ett stort sten block i vägen. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 (redigerat) den är tom men jag kommer inte in där det är ett stort sten block i vägen. B) ok....är det ingen song du ska spela då?? Har för mig att det finns en som gör att vissa saker kan förvinna..typ stenblock? (va ett tag sen jag spelade ;) ) Redigerat 8 Maj 2005 av ¤west¤ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Du vet väll oxå att du måste vara liten för att komma dit? Man är inte vuxna Link i brunnen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 man måste klara vatten bossen för att komma ner som liten där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ehhmm Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 efter du har klarat de tre templena (forest, fire, water) så kommer du ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Man kan oxå simma till eld-pilen, man behöver inte scarecrows song Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 nene. man behöver bara song of storms och ha klarat forest temple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_11 Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 du ska gå dit efter du har klarat water tempel du ska gå å spela song of storms i windmel för gubben där inne han kommer bli arg men bry dig inte om de .kvarnen kommer gå snabbare och vattnet kommer försvinna i brunnen ..... sen går du till tempel of time och blir liten ,, sen går du till baka till brunen .. och då står shaik där han kommer varna dej men du kan inte göra nått så de spelar ingen roll ,, men efter ett tag kommer en skugga upp ur brunnen sen när den är borta å du kan gå om kring igen så går du ner i brunnen .. och in där nere för nu är det öppet där! där inne ska du ta lens of trouth.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 och spela song of storms i windmel för gubben där inne han kommer bli arg men bry dig inte om de .kvarnen kommer gå snabbare och vattnet kommer försvinna i brunnen ..... sen går du till tempel of time och blir liten ,, sen går du till baka till brunen .. och då står shaik där han kommer varna dej men du kan inte göra nått så de spelar ingen roll ,, men efter ett tag kommer en skugga upp ur brunnen sen när den är borta å du kan gå om kring igen så går du ner i brunnen .. och in där nere för nu är det öppet där! där inne ska du ta lens of trouth.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg