fjallis_87 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Ok, jag har ett problem. Var kan jag få tag i Relicanth? Need help :new_microwave: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 man fångar han under sootopolis city.under water. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Det är lättare (I alla fall för mig) att hitta honom om man åker till Mosdeep också åker man och divar i nåt ställe nära det huset man snackar om shards, Nära där finns det nåt ställe där man kan diva ner också kan man hitta sjögräs och möta vilda Relicanth! Hoppas du förstog vad jag menade för jag skrev lite slarvigt! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjallis_87 Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Ok, tack så mycket fick tag på en nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Måste man göra något innan man kan fånga Relicanth? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Neee!bara ha surf och dive! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg