Cyper Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 (redigerat) Jag har gjort en ny stunt film. Endast med cykel&motorcykel. Kvaliten är sådär, men det går absolut att titta på. Filen är i wmp format, ladda ner filmen nedan. http://rapidshare.de/files/1648809/Wheels_0F_Stone.WMV.html (Gå längst ner på sidan och klicka på ''Free'' sen väntar du ett tag, och öppna den.) Edit: Om den inte öppnar sig då du klickar på ''Free'' vänta bara, det kan ta upp mot 10 minuter. i allafall, klicka på ''Download: Wheels_0F_Stone.WMV'' För BÄTTRE kvalite, se den INTE i HELSKÄRM! ANdvänd storlet 100 eller 50. ;) Redigerat 9 Maj 2005 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Coolt men kvaliten sög Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 9 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Coolt men kvaliten sög Jag vet. Stunten är i allafall riktigt gjorda, inget fusk. Som tex, Vice City, vissa andvänder ''slowmotion'' fusket för att dom ska hoppa och flyga längre, sen spelar dom upp det fort. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 den var inte bra tycker jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 10 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Det kan inte bli allt för bra när man spelar inte med digitalkamera. ;) Kan ingen fler lägga upp filmer som dom gjort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Det kan inte bli allt för bra när man spelar inte med digitalkamera. ;) Kan ingen fler lägga upp filmer som dom gjort? Nae.. ;) Jag å Min Kompis Ganton ska göra det snart! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 10 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Vad ska ni filma med? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Jag kan inte se på filmen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Vad ska ni filma med? :rolleyes: En kamera :P nae men jag vet inte.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 (redigerat) Det kan bli hyfsat bra. Såvida kameran inte ''strejkar'' som min gör, på filmen ser du att det flimmrar på vissa klipp. <_< Edit. INGEN mer som sett filmen, kan ni inte ladda ner den. <_< Redigerat 11 Maj 2005 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Det kan bli hyfsat bra. Såvida kameran inte ''strejkar'' som min gör, på filmen ser du att det flimmrar på vissa klipp. <_< Edit. INGEN mer som sett filmen, kan ni inte ladda ner den. <_< Ok.. men hoppas det inte speglar sej av ljuset på vissa grejer för mina föräldrar drog alltid upp persienerna när vi drog ner dom för att det inte skulle komma för mycket ljus :P vi har bara gjort en kort för vi tänkte att det blir tråkigt att kolla på en film som e för lång ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 ;) Det kan du visst, läs ''instruktionerna'' på första sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg