purjo Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Die hard trilogy dålig grafig men man kan göra så att gubbarna blir sklett gubbar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 För övrigt kom jag att tänka på SIlnet hill spelen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 dom spelen är väl mer lixom... skräck spel... inte så mkt skjut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jag syftar på Syphon filter.... Vet inte varför jag skrev SIlent hill <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Alien Resurrection är bra skjutspel, väldigt bra grafik också, min inte Alien Triology Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Medal Of Honor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 har du pistol till det då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 ja tycker lugn medal of honor första och underground. dom är a_s coola B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Hur coola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Metal gear solid 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Just _me Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Dom flästa Ff spelen om man tycker om att gå runt och klura på saker... typ ett liknande spel star ocean spelen... ganska bra. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg