Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

när du väl fått kroppen att börja rulla ska du springa före den hela vägen ner för berget...sen ska du ställa dig precis framför huvudet och hoppa bort precis när kroppen kommer...då kommer den att köra rätt in i huvudet och snögubben blir hel :)

Skrivet

när du väl fått kroppen att börja rulla ska du springa före den hela vägen ner för berget...sen ska du ställa dig precis framför huvudet och hoppa bort precis när kroppen kommer...då kommer den att köra rätt in i huvudet och snögubben blir hel  :)

Jag har testat flera gånger det du sa men det funkar inte.

Skrivet

när du väl fått kroppen att börja rulla ska du springa före den hela vägen ner för berget...sen ska du ställa dig precis framför huvudet och hoppa bort precis när kroppen kommer...då kommer den att köra rätt in i huvudet och snögubben blir hel  :)

hm....Är du säker på att du är på stjärna nr 5? I sånna fall ska du bara gå till snöbollen och växla några ord och sen vilseleda den till snögubben----
Skrivet

Själv gjorde jag så att jag åkte före snöbollen och gömde mig bakom snögubbshuvudet. Det är mycket lättare.

Skrivet

Själv gjorde jag så att jag åkte före snöbollen och gömde mig bakom snögubbshuvudet. Det är mycket lättare.

Ja, det är ju det man ska göra, fast jag lät mig bli mosad av kroppen... Jag råkade ställa mig framför snögubben...
Skrivet

<_< . jag har provat men det funkar inte.. hmm
Skrivet

Du måste vägleda kroppen hela vägen.... Annars flyger kroppen utåt och säger hej då,,,
  • Skapa ny...