Smulan2 Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Skrivet 9 Maj 2005 Är det någon som vet hur man får kroppen till huvudet i cool, cool mountain??? :unsure: smulan2
Smulan2 Skrivet 10 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 10 Maj 2005 aa man ska få kroppen att rulla Jo det vet jag , men hur får man den att stanna vid huvudet?? <_<
¤west¤ Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Skrivet 10 Maj 2005 när du väl fått kroppen att börja rulla ska du springa före den hela vägen ner för berget...sen ska du ställa dig precis framför huvudet och hoppa bort precis när kroppen kommer...då kommer den att köra rätt in i huvudet och snögubben blir hel :)
Shadowbeing Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Skrivet 17 Maj 2005 Kroppen hittar du vid en Shy Guy i början ungefär...Fast det var nån med propeller iaf..
Ray2704 Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Skrivet 18 Maj 2005 när du väl fått kroppen att börja rulla ska du springa före den hela vägen ner för berget...sen ska du ställa dig precis framför huvudet och hoppa bort precis när kroppen kommer...då kommer den att köra rätt in i huvudet och snögubben blir hel :) Jag har testat flera gånger det du sa men det funkar inte.
¤west¤ Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Skrivet 19 Maj 2005 ok....har du lyckats få den precis på kroppen?? Har för mig att det var så jag gjorde...har inte spelat det på länge. Nån annan som har en idé??
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Skrivet 19 Maj 2005 när du väl fått kroppen att börja rulla ska du springa före den hela vägen ner för berget...sen ska du ställa dig precis framför huvudet och hoppa bort precis när kroppen kommer...då kommer den att köra rätt in i huvudet och snögubben blir hel :) hm....Är du säker på att du är på stjärna nr 5? I sånna fall ska du bara gå till snöbollen och växla några ord och sen vilseleda den till snögubben----
KazeN Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Skrivet 20 Maj 2005 Själv gjorde jag så att jag åkte före snöbollen och gömde mig bakom snögubbshuvudet. Det är mycket lättare.
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Skrivet 22 Maj 2005 Själv gjorde jag så att jag åkte före snöbollen och gömde mig bakom snögubbshuvudet. Det är mycket lättare. Ja, det är ju det man ska göra, fast jag lät mig bli mosad av kroppen... Jag råkade ställa mig framför snögubben...
Smulan2 Skrivet 23 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 23 Maj 2005 Själv gjorde jag så att jag åkte före snöbollen och gömde mig bakom snögubbshuvudet. Det är mycket lättare. <_< . jag har provat men det funkar inte.. hmm
Shadowbeing Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Skrivet 23 Maj 2005 Själv gjorde jag så att jag åkte före snöbollen och gömde mig bakom snögubbshuvudet. Det är mycket lättare. Du måste vägleda kroppen hela vägen.... Annars flyger kroppen utåt och säger hej då,,,
Rekommendera inlägg